Szansa 50 plus

E-learning dla social mediów

Media społecznościowe (SM) stanowią ogromny potencjał promocyjny dla sektora MŚP oraz marek osobistych
W rękach specjalistów, stanowią potężną siłę marketingową. Można zbudować własny biznes na budowaniu zasięgów oraz popularności marki na portalach społecznościowych. Planując tzw. pracę zdalną, czyli za pośrednictwem Internetu, warto rozwijać swoją wiedzę z zakresu SM, poznawać aktualne techniki poprzez odpowiednie szkolenia, najlepiej dostarczane metodą e-learningu. Ten sposób zdobywania kompetencji oraz rozwijania biznesu otwiera ścieżki kariery również osobom z małych miast, o mniejszej dyspozycyjności, które nie mogą podjąć regularnej pracy czy choćby osobom o różnym stopniu niepełnosprawności. Szkolenia „Strategie Social Media” przygotowane przez Rahima Blaka, nie tylko gwarantują odbiorcom zdobycie odpowiednich kwalifikacji, ale także zarażają pasją i energią do pracy w social mediach! Jakość przygotowywanych przez Rahima szkoleń, rewolucjonizuje rynek e-learningu w Polsce, ponieważ obok treści stoi narracja i grafika, a cała fabuła wciąga widza w świat social mediów niczym hollywoodzkie kino akcji!

Rahim Blak wraz z zespołem swoich specjalistów z click community, postanowił sześć miesięcy temu stworzyć cykl szkoleń, dostępnych na nowoczesnej platformie VOD, dzięki którym każdy pasjonat social media, będzie mógł się stać prawdziwym Social Media Ninja. Cel szkoleń stanowi  przede wszystkim przekazanie merytoryczno – praktycznej wiedzy z zakresu SM oraz przygotowanie absolutnie unikatowej jakości materiału szkoleniowego, który w formie ma przypominać realizację filmową. Specjaliści zgodnie uznali, że rynek e-learningu w Polsce, zasypany jest kosztownymi szkoleniami, realizowanymi przy pomocy prostej kamery w laptopie. W XXI wieku jakość ma ogromne znaczenie, a rzeczy z pozoru zwyczajne muszą nabierać niezwyczajnych form.

Dlatego Rahim tworzy nowy algorytm e-learningu dla social mediów.
Zespół Rahima poświęcił wiele miesięcy pracy nad scenariuszami i skryptami. Zadbano o najdrobniejsze szczegóły takie jak światło, dźwięk, ale także dobór strojów dla prowadzącego i makijaż. Zdjęcia zostały zrealizowane w Alvernia Studios - największym i najnowocześniejszym studio filmowym w Polsce, a plan zdjęciowy nie różnił się niczym od prawdziwej produkcji telewizyjnej. Futurystyczne miejsce, docenione przez Agnieszkę Holland czy Jerzego Skolimowskiego stało się idealnym tłem do powstającego materiału, w którym pasja i dynamika oraz rzeczowa wiedza, łączą się w jedno, energetyczne szkolenie. Nagrania nadzorował Piotr Peszko – ekspert w dziedzinie e-learningu. Wykorzystano cztery kamery, aby uchwycić ekspresję Rahima, a dodatkowych wrażeń wizualnych dodają ujęcia realizowane przy pomocy drona. Powstaje profesjonalne, wręcz filmowe, 10-cio godzinne szkolenie, które właśnie znajduje się w fazie post produkcji. Warto zwrócić uwagę na fakt, że na każdą godzinę materiału szkoleniowego przypada 180 godzin pracy zespołu!

Rahim Blak od przeszło 10 lat z sukcesem prowadzi i rozwija jedną z największych agencji social media w Polsce click community, przez co wartość merytoryczna materiału szkoleniowego jest niezaprzeczalna. Będzie ono podzielone na 5 fundamentalnych sektorów: zasięg, treść, format, cele obecności w social media oraz biznes.  

Od wielu lat zapraszany jest jako szkoleniowiec, prelegent na konferencje dedykowane m.in. mediom społecznościowym, a jego wystąpienia wypełnione są praktyczną wiedzą, za którą stoi doświadczenie u boku kilkudziesięciu klientów z najróżniejszych branż.

Dzięki profesjonalnym szkoleniom „Strategie Social Media”, otwierają się nowe możliwości zawodowe dla osób, które chcą się rozwijać, które planują pracę na własną rękę: mieszkańcy małych miast i wsi, którzy nie mają możliwości uczestniczenia w szkoleniach stacjonarnych, osoby o różnym stopniu niepełnosprawności, czy choćby pracownicy etatowi szukający dodatkowego źródła zarobku. Rynek social media jest na tyle szeroki, że dla każdego znajdzie się na nim miejsce. Jednak aby zacząć, a co ważne - utrzymać się w tym biznesie, należy stale poszerzać swoją wiedzę ucząc się od ekspertów w tej dziedzinie!

Link do zapowiedzi materiału szkoleniowego: https://www.facebook.com/1rahimblak/videos/10155791408755745/


Kim jest Rahim Blak?
Rahim Blak to ekstrawertyczny biznesmen – wizjoner. Od 2009 roku prowadzi agencję social media click community, 5 lat później, w 2014 roku założył edrone – pierwsze eCRM dla e-commerce, tworząc nową kategorię produktu e-CRM. Ambicją edrone jest stworzenie globalnej firmy, co możliwe jest dzięki własnej skalowalnej technologii dostarczanej w modelu SAAS. Ewidentnie się udaje, ponieważ po 3 latach działalności firma posiada swoje biura za granicą, m.in. w Brazyli i Indiach oraz setki zadowolonych klientów. Rahim Blak konsekwentnie buduje swoją Markę Osobistą, chętnie dzieląc się wiedzą, zwłaszcza podczas szkoleń i konferencji, które stały dla niego formą artystycznej ekspresji. Zaskakuje przede wszystkim pragmatycznym podejściem do praktycznej wiedzy, co doceniają uczestnicy jego wystąpień. Charyzma Rahim przyciąga na wszelkie wydarzenia tłumy ludzi.

Dołącz do dyskusji - napisz komentarz

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi.
Obraźliwe komentarze są blokowane wraz z ich autorami.

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Dodaj pierwszy komentarz i bądź motorem nowej dyskusji. Zachęcamy do tego.