Styl 50 plus

Kobieta w sieci

Kobieta w sieci Kobiety podbijają świat, równiez wirtualny! Według raportu firmy Gemius „Konsumpcja mediów, sposoby korzystania z mediów wśród internautów” z 2006 roku, kobiety są odbiorczyniami Internetu, z którymi należy się liczyć! Kobiety internautki są większymi miłośniczkami literatury niż mężczyźni. 36,3% kobiet oraz 24,8 mężczyzn zadeklarowało, że w dniu poprzedzającym badanie czytało książki. Kobiety też znacznie częściej niż mężczyźni czytają w Internecie prasę. Różnica ta w przypadku tygodników/dwutygodników wynosi 7,5 pkt proc., miesięczników – 5,9 pkt proc., dzienników – 2,7 pkt proc. 16,6% proc. kobiet czyta prasę codzienną w wersji elektronicznej codziennie lub prawie codziennie. Z telewizji za pośrednictwem Internetu korzysta 6 proc. kobiet i zaledwie 3,6 proc. mężczyzn. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku krzystania z radia przez Internet – 13,1% słuchaczy to mężczyźni, 10,7 % to kobiety. Źródło: „Target kobieta” dodatek biura reklamy „Media & Marketing Polska”

Dołącz do dyskusji - napisz komentarz

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi.
Obraźliwe komentarze są blokowane wraz z ich autorami.

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Dodaj pierwszy komentarz i bądź motorem nowej dyskusji. Zachęcamy do tego.